18 August 2006

This is what I brought you, this you can keep
Minu mega reedene hommik algas kell 9 lauatelefoniplärinaga, mida ma edukalt eirasin, kell 9.50 saadud sõnumiga, mis mu äratas, minuti pärast mu täiesti elevileajanud telefonikõnega ning tipnes 10.39 ema töölaua peal, kui ameerika totrad hallid kleeplindid olid katki lõigatud ja ajalehehunnikud karbist eemaldatud. Eemaldatud kuni esimese toreda CD-ni, mis sealt vastu vaatas. Emal vajus lõug veel madalamale, kui mul, kuna ta ei saanud aru, miks see plaadihunnik seal oli. Nooh, ütleme nii, et ma olen nüüd megasuperõnnelik järgmise plaadikogu omanik:
Velvet Revolver - Contraband pluss mingi bonus CD, milleni ma pole jõudnud veel
MTV2 Headbanger's Ball topeltalbumi esimene
plaat
AFI - Sing The Sorrow ja Decemberunderground
The Used - The Used ja In Love And
Death
My Chemical Romance - I Brought You My Bullets You
Brought Me Your Love
ja Three Cheers For Sweet Revenge
Minu loll vajadus saada ka originaalplaadid, kui mulle midagi väga meeldib. Next up: Hardcore Superstar, Backyard Babies, Gemini Fine, Dope Stars Inc and the list goes on. Oih.
Aga nüüd, enne muusikamaratoni, ma torman filme vaatama. Have a nice Friday. I love Fridays. Truly.
For a change I'll refrain from hiding all of me from you

4 comments:

Merli Vajakas said...

aaaaaahhhhhhhhhhhhhh
kui lahe
miks mul selliseid tutvusi pole :P:P

Hannele said...

Ura!!!

*Can I borrow before you go? (A)

evelay said...

mida sa täpsemalt tahad? tervet kasti ma korraga sinu juurde ei koli. noh, Justin Case. (A)

Anonymous said...

I would like to have some juust and some ahvi! :)
Ehk siis näiteks:
AFI - Sing The Sorrow ja Decemberunderground
The Used - The Used ja In Love And
Death

Ära muretse, ma tõmban nad kohe Metseeni ümber nigu naksti!