02 August 2006

*tunneb end kui arvutihoor*
Kuni mu enda pisike korda saab onu arvutitarga juures, kes ta täna ära viis, pean ma kasutama ülejäänud kahte arvutit, mis majas leiduvad. See siin pole isegi mitte venna oma enam.
Anyways, mis uut? Erm...Ma avastasin MTV pealt Guns'n'Rosesi Wishlisti täna. Poolepealt muidugi. Aga mida ei annaks, et neid uuesti nii näha nagu seal videotes. Mitte Axl + taustabänd. Ja Slashil on siiani kõige vingem soeng, mis ma näinud olen.
Ja seda teist uudist hõiskas Annu vist Merlile juba...ma arvan. Ta lubas igatahes. Nii et siis jah, natuke vähem kui aasta onmu siinoleku märkeks "Away". Aga las see jääb mõneks muuks korraks.
Kõik vist. Ma ei viitsi enam kõrvalt telekast venelaste Nanny't ka vaadata. Lähen võtan koha teise teleka ees sisse, lootuses Reporterist meie tantsijaid näha ja siis modelle. Oi põnevust.

I came here by day but I left here in darkness

No comments: