11 August 2006

"Once upon a time we had a lot to fight form we had a dream, we had a plan /.../ Sail away, it's time to leave /.../You will stay, I'll sail away" <- See lugu on vaieldamatult üks mu nn "Soome-lugusid".
Aga üldiselt, kas kellelgi Helsinkist soove on?
Whii, ma saan äkki ka näha Toyotat prõnn-prõnn tegemas linnas :D
Muuseas, mul on järjekordne vaimustus. Lausa suur vaimustus. Damn, ma arvasin, et niipea ei tule seda veel. Aga noh, täna ma siis käisin mööda linna, ajakiri peos, ja jõllitasin Davey't *inglinägu* I felt like fucking 13. Kaanepeal oleva Tokyo Hoteli pildi peitsin oskuslikult kaanega ära...phew...

3 comments:

Anonymous said...

Mul on soove Helsinkist... palun too mulle üks Helsinki koju kätte.

Kiitos!

Damn, pean ikka ise ka ära käima... ühepäevase tripi tegema. Deem, ma tahan oma palka kätte saada. DEEM!

evelay said...

oleks olemas teenus Helsinki-koju-kätte, siis ma pidevalt kasutaks seda. niuks

aga jah, parem oleks tõesti vist ise ära käia...everything's just worth it

Merli Vajakas said...

Mis ajakirjas Davey oli siis?

Minu soov oleks...eeeeeeeee...ma ei teagi :D