24 August 2006

Rabbits are roadkill

Ma olen kurb ja murelik.
Esiteks olen ma täna juba kahest kohast lugenud-näinud (fiktsioon siiski), kuidas jänkud jäävad mootorsõidukite alla. El Gringo, boss, sõitis ühest motikaga üle ja siis veel Nanny-Miss-Fine põrutas ka ühele autoga otsa. Niuks.

Ja lõpuks võeti mult planeet ka veel ära. Väike vihje. Kääbusplaneet my ass. No okei, ju siis targad astronoomiaonu teavad paremini, aga mis siis Skorpionide planeediks nüüd saab? Marsi vist niigi jagame, kui ma põõsasse ei pane.

Veel midagi? Stop killing bunnies! Especially black ones! ;)
Ma lähen hea tuju taastamiseks nüüd teleka ette ja vahin Mr Gene Simmonsi rokikooli. Urr

Honey honey
do you wanna be my
bunny bunny
you fell in love with all my
money money
that's why you wanna be my bunny bunny boy
Ülinaljakas laul :D

5 comments:

Merli Vajakas said...

ma vaatasin, et eveli on away ja siis tuli see saade meelde. aga kuna elutoas vaadati teist kanalit, siis mul ei olnud võimalik saadet näha:(

aga nannyl oli üüratult kahju, et ta nännu alla ajas.

Merli Vajakas said...

ahjaa
plutost rääkides...like who cares, et ta nii väike on, et planeediks ei sobi. las ta olla. miks me peame ilgelt asju muutma :S

Anonymous said...

Ei, noh, aga tegelt... arvame Maa ka planeetide seast välja, kuna siin elab liiga palju lolle inimesi ühel ruutmeetril :D

või, kuna siin toodetakse LIIGA palju prügi.

või, kuna Maal elab liiga palju seksikaid mehi. :P

evelay said...

no täpselt, miks nad pidid pisi-Pluuto maatasa tegema. ta self-esteem praegu langes miljon alla nulli. poor little one. =(
ma tunnen end kodutuna. hmm...kuhu ma nüüd siis kolin? ülerahvastatud Marsile?

ja ma ei tea, kuidas ma elada suudaks, kui ma isegi samas autos oleks, mis jänkust üe sõidab. :S

Anonymous said...

mustad jänkud on plutiplutiplutt-kui-armsad (*vaatab AFI videot taas:P*)

a mul oli ka ükskord jänes. või noh... küülik st... ehk siis kasvas mingi viiekiloseks monstrumiks. a armas oli ikkagi.