25 August 2006

ups







Ilusad poisid, eks? (100% meessoost, promise!) Meet Mana, Miss Star and Davey.
Okei, jah, ma tean, et mul on äärmiselt veider maitse. Eriti täna. Oh my...vaadake, mida teeb inimesega paar hilisemat õhtutundi ja muu tegevuse puudumine.
Haven't you people ever heard of closing the goddamn door? Yeah, ma sattusin nüüd ka Panic! At The Discot kuulama, aga mulle meeldib vaid see üks lugu. Pluss video on tore ka. Kõvakübar, punane jakk ja hulleläikega poiss.
Ok, ma lõpetan oma veidrustega nüüd tänaseks.

3 comments:

Merli Vajakas said...

Too girlie.
on kaks teist tüüpi. ot davey.

liiga naiselikud mulle ka ei meeldi.

Anonymous said...

Yeah,have to agree with Merli,liiga naiselikud on liikaa aga üldsegi kust sa tead et 100% mehed?O.o. aiai ;)

evelay said...

sest et, noh, ma...ee...point pole selles, kuidas ma tean (A)

no ok, naiselikud jah, aga ma ütlesingi, et mul on veider tuju ;)