03 July 2009

Itchy

Lülitasin oma kollase ja armsa Vodafone'i välja ja pakkisin karpi oma aega ootama. Niu. Felt sad. Aga tema aeg tuleb kiiresti, ma loodan. Faster than I expect? I hope.
Samal ajal saadeti mu garantiis elu eest heitlev Sony ikkagi tagasi Pärnusse, aga homme jõuab ta minuni tagasi. Telefonid telefonideks, see ärapakkimine lihtsalt...tundus veider. The end? No, can't be.

Signs will arrive tonight
Guiding light decrease my pain
That I created on my own
Scary Symmetry - "Timewave Zero"

Ja siis...JA SIIS...pidin ma, ma lihtsalt PIDIN siis hakkama pooleldi naljapärast urima Brummy töökuultusi, mille seast hüppas ette Hatters Hosteli kuulutus - koht, kus möödus meie viimane öö Brummy's pärast ööbimiskohtade puudust Londonis. SEE koht, kus istus leti taga eriti äge noormees, just SEE koht siis, kuhu vajatakse poole kohaga töötajaid. Argh. What do I do? What on bloody earth will I DO? Niigi saadaks kirja "What if...", pakiks oma 20kg ja istuks lennukisse ju...

Hmm.

Aga kaks ööd tagasi käis mul varahommikune külaline. He was under my blanket at 5.30 am. It was my first time - it hurt but it wasn't really that bad, either. Afterwards I kicked him out and he escaped through my window, injured and leaping. Fuck him. Kuradi mesilane selline, ronis öösel teki alla. Nii ei tohi.

No comments: