21 January 2006

Kodus tehtud rullbiskviit on kõige parem rullbiskviit. Emme, me saime hakkama! Nämm nämm...pistaatsiapähklid ja toorjuust ja küpsised ja...Nämm nämm.



Palju õnne, mu väike hevi-bunny, have the best day of your life.
*sends best wishes* =)



edit õhtul:
Miks on nii...
Miks on nii, et üks noor ja andekas laulja otsustab, et ta ei taha enam? Ei taha enam elada? Ta oli 25 ja nüüd on ta igavesti 25. Ta oli hea inimene...
Ma ju ei teadnud teda, polnud teda kuulnud ega näinud, vaevalt teadsin ta nimegi. Ja miks olla siis kurb? Sest ma ei saa olla kunagi rõõmus, kui keegi, isegi inimene, kellest ma midagi ei tea, kuid kes väärbi teadmist, on kadunud ja selleks ka jääb.
Nüüd, kui ma tagantjärgi kuulan, siis...Siis on mul kahju, et ma seda enne ei teinud, ei teadnud. Ja enam pole ka midagi uut. Pole teda, pole teisi, kes jätkaks, sest kui neljast lahkub üks, ei saa enam...

sail away to the light, the light that'll set you free, if time will set you free, if in memories you still will be...sail away to the dark, the dark that takes you in, creeps upon the morning ones, the dark we're afraid of, the dark we all get to know...sail away to love, to peace, to eternity...

2 comments:

Merli Vajakas said...

kellest see edit on ? :(

evelay said...

Dave Lepard
rest in peace or sleeze, where ever you are now...