11 January 2006

You can run away,
Leave your books behind you.

Ma suutsin vale bussi peale minna, et siis peatusevahe jala koju minna, mille jooksul oskasin ma veel musta jää peal vasaku külje peale kukkuda ja see teeb põrguvalu nüüd - vasak pole minu pool -, burgeri viie minutiga alla kugistada, mis oli suheliselt vastik tegevus ilma joogita, paar meili läbi lugeda, üllatuda ja proovi jõuda, kus me õppisime mingi tohutult mõttetu kaanoni ära. Tagasi koju ja jälle arvuti taha - meilidele vastata ja panka ronida ja chattida ja siis end lõpmatuseni masendada teemal tulevik. Miks ma olen nii kuramuse loll ja alles nüüd avastan, et oleks võinud varem liigutada end sel teemal? Ja ega see väga loogiline ka polnud, see, mis ma lugesin. Kuidas saan ma saata 31. jaanuariks ära lõputunnistuse ja hinnetelehe jne? Kas ma pean tõesti ootama pool aastat pärast lõpetamist? Oh, ma võiks ju sedagi teha, kuid mul oleks siis tegevust veel vaja. (Egotsentriline jutt, kuid...pohlamoos) Ja nii ma istusingi poole kümneni ja muudkui ajasin end veel rohkem segadusse ja masendusse. Ja siis ma julgesin emale rääkide. See tähendab, et ma suutsin piisavalt kaua köögilaua taga juhmilt tühja kakaotassi jõllitada, enne kui ta aru sai, et kõik pole korras. Aitäh. Ja ma rääkisingi ja temast polnud ka üldse abi.
Ja siis...Siis ma lihtsalt nüüd istun siin, pisarad silmis, ja ei suuda midagi välja mõelda. See oli nii armas plaan...Ja see võiks ka läbi minna, kuid...Oh ma ei tea.

Nimekiri asjadest, mis mulle tõsiselt muret valmistavad, tuleks lühike, kuid hull. Igatpidi hull. Alustades aastatööst. Oi kuidas ma - ausalt - vihkan praegu seda süsteemi. Ja kui Elmakene kallikene homme õiendama hakkab, siis ma õiendan vastu. Mind enam ei huvita. Noh, muidugi, kui ma tema ees seisan ja tema seal tümitab, siis ma olen nagu vagur talleke, noogutan pead, pilk maas kinni ja luban kõigest väest, kahetsen ja tunnistan, et ma lollpea olen. Sest ta ei anna kunagi mulle võimalust rääkida. Ah kurat. (vabandust...Elma on tore, mina torisen liiga palju)

Üldsegi, miks ma ei saaks teha nii nagu Laura soovitas - võtta kõike kergemalt? Ah, vabandust, ma unustasin, see pole elu seadustes kirjas. Ei õiguste ega vabduste all. Ja kui ma nüüd peaks kirjutama essee teemal: "Kas ühiskond on paha või hea?", siis oh sellest tuleks alles negatiivne üllitis.

Ühesõnaga on mul villand.
Ja ma muidugi kustutan selle asjanduse ära siit kohe kui mu tuju paraneb ehk ilmselt homme.


Huvitav kui kaua on veel see kartus, et need ööd, kui pisarad silmi tungivad, tihedamaks muutuvad...


Ja matemaatika on veel täiesti tegemata täna...

4 comments:

Hannele said...

tibu. :(

ää olen kurb. palun-palun.

sa saad homme kallimäe. kuigi see vist eriti ei aita ega muud...

ja..ja.. oeh..
Could I give you anything.. novacaine?? Not that I'd like to poison u or somethin.. a nagu.. elu on lill siiski.. ja mai tea.. ülikool pole elu. on veel much more options ja noh..

Merli Vajakas said...

aga mul on ka mate tegemata...ja inka...ja vene...(oi...homme polegi venet...jumal tänatud)
oh...ja esta ka tegemata...
ja aastatöö tegemata...ja siis täna kurtsin emale, et kui ma viljandisse sisse ei saa, siis olen plindris...ja siis rääkisin, et mul on identiteedikriis ja üldse kriis...ja siis me naersime natukene selle üle (mina natuklene nukramalt)
aga...noooh...sa oled meil ju see pisikene tark kääbik, sina saad kõigist mägedest üle. isegi soome saad ühe päevaga mindud! noh...mis probleemiks? (ok...tegelt tean...see jutt ajab jubedalt närvi)
aga sa tead, et meile võid alati oma muresid kurta ja vinguda. me kuulame ära, kirume õigeid asju jms...ja siis on sul kergem.

meie pisike kääbik.

Hannele said...

A mul on kogu aeg mate tegemata!!!

:) and does it bother me? NOPE!

Ja kis tiab, homme võib mulle nt jääpurikas peast läbi kukkuda ja ma surma saada ja sis ma mäletan ainult kurba Effi (oki, ma tean, et kurb on lubatud olla, a ma ei saa lihtsalt, nohh)

evelay said...

pisike kääbik pisardab. oleks suvi, läheks muru kastma. aga...nõme on tegelt olla, et niiviisi muudkui muserdada siin ja muud halba.
noh, vaata, ma tean, et ülikool pole elu, aga mida meilt siis veel oodatakse? ja ma tahaks ka...aga ainult piiratud koguses ja mõnda asja
ja mu ema pööras aint sellele tähelepanu, kui ma mainisin, et kallis on...natuke veel, aga ma ei saa aru, miks tema aru ei saa...
ja Merli, see ei käi nävidele. oehh...üldsegi, mäed on kuidagi kõrgeks saanud järsku. enne olid nagu künkad, nüüd on lausa...suur munamägi, kuhu peab ilma trepida ronima (okei, selle ma tegin ka suvel ära...aga see pole oluline)

pähh. Annu - you have permission to poison me with something nice...if it won't kill me completely, you know, there're still some very nice things I'd miss out on...like you guys.