08 January 2006

See on nii müstiline. Või maagiline? Kõik tundub kuidagi tühi ja...eemal ja äraolev. Ja...On ainult see üks kuldne rahupäev. See on lihtsalt vastik, kuidas mõni asi suudab nii enesesse tõmmata. Ning siis, täiesti hoiatamata, lihtsalt lahti lasta. Nii, et jäävad kõik lahtised otsad. Muidugi oli hoiatus, kuid kes ikka loeb teeviitasid, kui tundub, et täiesti õiges suunas minnakse? Noh, muidugi oli õige suund, ega raamatut tagurpidi siis loeta. Aga see läheb ju edasi ja nii jubedalt tahaks...tahaks võtta kätte uue ja uuesti ära uppuda. See on umbes nagu mõttesõel vist - lendad, jalad ees, tundmatusse - kus tõused, ei tea, aga loodad, et see on hea paik. Kindlasti on. Seekord on.

Sellest piisavalt segasest testist vist sai aru, et mulle tohutult meeldis ka kuues osa. Muidugi. Muudmoodi ei saagi ju...Kuigi, kuigi jah...ega ta nüüd väga kena polnud Rowlingust nii teha, aga...
Tarkpead - millal see järgmine ükskord saabub?

Ühesõnaga kena vaheaja lõppu ja... eee... kena kooliaja algust? Vist nii jah. Kena? Saab see kena olla? See, mis nüüd tuleb, on see vastikuim...Nii. Vahel tahaks päriselt, et oleks olemas Voldemort, kes mugusid tapab - see tähendab, et kuskil on võlumaailm. Ma läheks küll eksursioonile. Kes veel tuleb?

2 comments:

Hannele said...

Me-me-mee!!!

Seitsmendat hakkas JK just kirjutama... Ja peaks tulema 2007. suvel (nagu ikka, juunikuu)...

Natuke kannatust. A ma loodan, et nüüd läeb kiiremini, sest ma usun, et ta rohkem lapsi ei saa. Praegu vähemalt. Sest kuuenda ajal oli Mackenzie tal:)

Merli Vajakas said...

mina kavatsen sinna elama minna.