05 January 2006

Lugesin just üht huvitavat artiklik satanismi kohta. See tähendab kellegi tundmatu autori virinat "satanistide" kohta. Tundus, nagu ei teaks too autor satanismist mitte kui midagi. Kuigi ma ise ei tea sellest midagi, tundus mulle kohati, et teksti kirjapanija lihtsalt lahmis midagi, et oleks midagi avaldada.

Ta kirjutas neist vaestest lastest, kes riputavad endale kaela tagurpidi risti või pentagrammi, riputava rate.ee portaali üles pilte surnuaias risti küljes kõlkudes ning emalt laenatud suue kääginoaga vehkides. Neist, kes kuulavad rasket metal-muusikat nagu HIM ja The Rasmus (siinkohal oli tubli ja kirjutas juurde iroonilise naeratuse) ja käivad ringi musta riietatuna, terve maailma ja universumi peale vihased ja pobisevad midagi põrguvürstist.

Vabandust, aga ma mitte kohe ei suuda uskuda, et satanistid (päris siis, mitte jutumärkides) kuulavad ainult ja ainult rasket metalli. Kindlasti on suur osa neist ikkagi sellise muusika fännid, millest ma kuulnudki pole või kellest ainult ainult Orkuse-nimelisest ajakirjast pilte näinud. Ja kas mitte kristlasedki, need, kes võtavad asja tõsisemalt kui kord kuus moepärast kirikus käijad, ei kuula kõike - metalist klassika ja tantsumuusikani?

Muidugi pani autor täppi "satanistide" kirjeldusega - need kirjeldatud tunnused ülalpool -, kuid pool teksti oli kohati natuke lapsik. Las lapsed teevad, mida lapsed tahavad. Kui nad tõesti tahavad käia ringi mustas ja kõike seda muud, las nad siis teevad seda! Isver. Küll kasvavad välja sellest. Kaua sa ikka käid ringi nii, et sa ise ka ei tea, mida üks või teine asi su kaelaketi otsas tähendab või mida sa tegelikult uskuma pead? Rahu, ainult rahu, küll see moeasi ka möödub ja need, kes tõsiselt sellega seotud on, jäävad nii või naa.

Kommentaare ei viitsinud lugeda üldse väga, aga üks koht jäi silma: "Praeguseks moetrendiks on EMOlutsioon. Palun, kirjutage nüüd enesetapukirje ja lõikuge ennast. Ka väga H A L E."
Voh. Ega's metalism ja satanism ainsad praeguse aja 'moeasjad' pole. Emo ka, emo ka! Ma ei leia emos mitte midagi halba, kuid vaadake - need fake'id on igas stiilis ja just nemad jäävad ju enim silma. Sa ei pea ilmtingimata kandma kette ja kitsaid teksasid ja lõikama juuksed viltu pähe, et olla emo, kuigi see on just see, kuidas nad end alguses erinevaks tegid. Iga asi kandub mingil hetkel üle mainstreami, mis teha.

Iga inimene teab ise, kes ta on ja mis ta teeb ja mis talle meeldib. Oled satanist, oled, tahad sellena näida, tee seda, vihkad seda, vihka, aga ära vihka teisi selle eest, mis neile meeldib.


(Ma ei ootagi siia mingeid kommentaare ega asju, see oli lihtsalt hetkeline üks sõnavõtuhoog või midagi taolist. Vaielge, kui soovi on, aga ilmselt mitte)

3 comments:

Merli Vajakas said...

nõustun. ainult ma olen emowannabe nüüd. ei...tegelikult olin ma seda juba varem.
aga ma plaanin juuksurisse minna. ausõna. kunagi.khm. :D

Hannele said...

Ma pean ütlema, et sa oled üks paganama tark tütarlaps (a mitte, et ma enne ei teadnud)

Merli Vajakas said...

minuga võrreldes kohe vääääääääga tark :D
be happy, little hobbit :D