07 January 2006

Oh, ma hakkan telekat vaatama:

Reedel - Blow (TV3)
Pühapäeval - Eesti muusika karikas, Bridget Jonesi võib ka otsa vaadata veel (TV3)

Midagi oli kindlasti veel.
WRC sarja ma enam vaatama ei hakka...Oh, Markko, tubli olid.

Ah, Hannele - kas see Nädal oli see, mis ilmus vana-aasta viimasel nädalal? See, kus Priit on suurelt kaanel ja sees palju-palju pilte-teksti? (Kuupäevaks peal 02.01-...) Kas see? Otsid sa seda veel? Mul lebab see ülakorrusel laua peal.

Ja nüüd saab "Nimed marmortahvlil" ka 65 krooniga.


Aitäh teile lugemast, Laupäevahommikuste uudiste rubriik lõpetab tänaseks.

4 comments:

Hannele said...

Ahh... JAH, JAH, JAH!!!

Nimed peaks ka ostma tegelt... kuigi mul see CD peal olemas ja puha... Aga pagan, nii odavalt müüakse kvaliteetfilmi. Aga kui nad juba Sõrmuste Isandat kahekümneviiekaga parseldasid, siis... tjah.. *vangutab piad ja mõtleb, kuhu see ühiskond niimoodi jõuab :P*

evelay said...

Eiei, Hannele, raamat, mitte film...=)

Hannele said...

Ah... et raamat! Ja-jaa, tean, seda ma teadsin varem juba. Sest see laekub kohe meile koju ka (tellitud värk). Siis ma pean tagastama Märdile tema oma. Mis on tõeline relikt kuskilt kolmekümnendatest. nNoh tegelt välja on antud 1942. aastal, which means just enne Nõuka-aega, onju. Sel ajal oli raamat keelatud ka ja puha ja nüüd on see minu käes. Tea, kas annangi tagasi. Ta niikuinii ei mäleta seda.

evelay said...

antiik! ära anna! *evil* :D
Aga et...Priit on sinu! =)