25 January 2006

"Mis imelik masin see olla võib... /.../ Ma olen maailma tubleim! /.../ Tahaks laulda ja joonistada...ja teatris käia ja...olla...mõnus mees! Miks ma teatris eile ei käinud? Ma õp-pi-sin!" Ehk katkendeid Joosepi etteastest.


Filosoofia on ka muidugi lahe, jah. Lisaks meie son-of-a-bitchile on veel onu Ma-tahan-olla-lahe ehk Neljakordne Antti ning onu taanlane Kiergekaard või-kuidas-iganes: "Ta mängib eluga niikaua, kuni elu temaga mängib." Või kasutas ta sõna mina? Noh, igatahes, jube hea lause ja veider, sest paar tundi hiljem kirjutati mulle, et ära nukrutse - life's a game, just play it. Umbes nii.


Ühesõnaga pole mul enam midagi tarka öelda. Mitte et viimasel ajal oleks üldse. I'll just keep playing the game. Oh, Merliga tunnis mängime ka veel. Kindel see. Ja hoidke siis oma kõrvad ja silmad.

4 comments:

Merli Vajakas said...

tglt on meil pm kaks mängu - võpatamismäng ja usklike mäng (selle viimase mõtlesin välja - see on see, et mingi sõna peale vaatad uskliku näoga ülespoole)
;)

evelay said...

ah, muidugi, see ka ju veel =)

Hannele said...

Mis imelik masin vä?

Raadio :P

evelay said...

raadiostaar! video killed the radiostar...oot, ei, vale laul...