19 January 2006

Ohjah, meeletu egotsemine, aga ma armastan neid asjakesi (A)


A - Available: well...YEAH
B - BEST FRIENDS: need kaks hullu Bibi ja Lu-Lu ning need kaks teist hullu
C - CRUSH: too many to count? Mwhaha. paar
D- DADS NAME: Rein
E - EASIEST PERSON OF OPPOSITE SEX TO TALK TO: vennake ;D nänänäää
F - FAVORITE BAND: now those are too many to count. Kust alustada? Tegelt ma teen ükskord tähestiku järgi selle. haaa
G - GUMMY BEARS OR WORM: gummy bears! (L)
H - Hometown: Pärnu
I - INSTRUMENT: to play – guitar, piano; to watch (and drool for players) – guitar, drum, bass. Tegelikult on tšello ka igavesti vahva pill
(j tähte polegi?!? dou...A ma kirjutan siia ise midagi. Nt...noh...Johnny)
K - KIDS: kunagi ehk jah
L - LONGEST CAR RIDE: Pärnu-Rauma
M - MILK FLAVOR: mis maitsega saab piim üldse olla? Keefiri? Okei, šokolaadi
N - NUMBER OF SIBLINGS: 3
O - ONE WISH: I wish...ma ei saa ju öelda, muidu ei lähe täide! :D
P - PHOBIAS: ämblikud! Midagi on veel...kindlasti...
Q - FAVORITE QUOTE: Rock’n’roll will never die ??? ei tule meelde...
R - REASON TO SMILE: MUSIC...ja need hullud ka, võimatu lihtsalt tõsiseks jääda
S - SONG YOU LAST HEARD: Alice Cooper - Poison
T - TIME YOU WOKE UP: 6.50
U - UNKNOWN FACT ABOUT ME: well if I told you, it wouldn’t be unknown, now would it?
V - VEGETABLE YOU HATE: I loooooove veggies (aga kui, siis seesamune...porru ja seller)
W- WORST HABITS: ohjummel, kes neid viitsib lugeda
X - X-RAYS YOU'VE HAD: põsekoobas ja rindkere ja...eee...käsi? ei, oota...
Y - YUMMY FOOD: food!!! Yummy! Äh, neid on nii palju. Aga jäätis on yummy
Z - ZODIAC SIGN: Scorpio!

****Everyone has their firsts...****
First real best friend: KataFirst school: PSHG (first and only it seems)
First Cellphone: Nokia
First pet: Robert (Lord Robert to you)
First piercing/tattoo: eee...ma olin vist umbes 12.../-
First big trip: Holland (Soome ja Rootsi ei kuulu suurte alla vist, eks?)
First flight: never flown in my life...I’m not a bird, you know
First Celebrity Love: Khm. Üks kahest – kas see (kunagi) kena dude Backstreet Boysist või herra Jackson. No comments.
First time out of the country: Soome, ma olin umbes 7 vist

****Everyone has their lasts...****
Last person you hugged: Merli (see teine)
Last car ride: Raumast bussijaamaLast time you cried: no kui üks pisarake loeb, siis eile
Last movie you watched: umm...jummel, Blow
Last person of the opposite sex that you talked to: eäömm...somm
Last item bought: ma olen nii rahatu! Pastakas oli muidu see ese.
Last shirt worn: o.O hmm, neid oli korraga kolm, tegelikult – must-roosa-must
Last phone call: eileLast text message: eileLast thing you touched: arvuti klaviatuur
Last time at the mall: laupäev?
Last time you were excited about something: I’m always excited about something. No tegelikult eile öösel :D
Last person you saw: emme
Last thing you drank: teeLast thing you typed: „tee”
Last time you have been truly, 100% happy?: oehhh...eelmisesse aastasse jäi see kord.

1 comment:

Hannele said...

"S - SONG YOU LAST HEARD: Alice Cooper - Poison"
:D:D

*ümiseb seda lookest,aga teiste sõnadega*