15 January 2006

no on kah...


uksest-sisseastumise-shokk - miks kõik niiiiii vanad on?!? appi, mida me teeme??? samas, never say never - ilusaid rokipoisse võib igalt poolt leida (hopeless)
aja lugu
Pauli tants
Tõnis Mägi
Püffel ja osake Untsakaid
meeletu tants ja trall ja hüppamine (meie poolt siis, mitte üleüldiselt)

Ma ei oodanud sealt midagi, ei osanud oodata, et mis või kes ja milline, aga välja tuli, et kõik oli omal kohal ja super! Ja algsest ma-vihkan-Viljandit suhtumisest sai ma-armastan-Ugalat(-ja-tema-pidu)


Karikas või mitte karikas? Karikas! Vähemalt esialgu
Ja oskab keegi hetkel tobedamat teemat inglise keele jutuks võtta kui My favourite town - Pärnu? No ega vist ikka mitte. Samas, keegi pole öelnud, et see ei võiks kriitiline olla, eks? Kuigi siis peaks nime ära muutma lihtsalt Pärnuks. Muidu ei sobi kuidagi - mulle ei meeldi mu lemmiklinn (so-called)

Igatahes pidu pidu vahva vahva ja tahan veel. Tore oli teiega. Vägagi. Järgmise korrani.

3 comments:

Merli Vajakas said...

imelikul kombel ei tundnud end nende vanade seas üldsegi halvasti. ja kenasid leidis :D

aga mäletad esimest 15 minutit viljandis?

Hannele said...

Irw @ 15 mintsa VViljandis.

Aga see vahetus oli huvitav - Untsakate esimene set=vanad paarikesed, Püffel=MEIE! Rokkimas.

:D Nüüd teame, kuda end vormis hoida, kui Pärnus miskit ei toimu...

et siis 12. veebruar Linnakasse??

Merli Vajakas said...

nagu ma kuulsin, siis ei saa :D
a ma vist poleks tulnud ka, sest...noh...pühapäev...vist...:D
irwwW:D aga samas...on mul ühe hea peo maik suus...nii et ;)