09 January 2006

Tuli tuju...

See oli nii veider ja kurb. Kõigepealt "Memories" ja siis "Angels" ja keset viimast ütles Merli mulle...Memories and angels. I guess those are all that are left now. Memories. And guardian angels.

Üleüldse võib inglise keel oodata. Ma tõesti ei taha. Kaua võib tühjalt pähe õppida lause lause haaval, lihtsalt, et oleks talle miskit öelda, mida ta kuulda tahab? Muidugi ma õpin selle ära, aga mitte just praegu. Võib-olla kümne minuti pärast.

Üldsegi sattus playlisti paar head lugu. Sõnad jäid kõrvu...Millegipärast ma vahel ei märka neid, aga vahel, lihtsalt millegipärast torkavad nad esile nagu torkaks keegi nõelaga kätte, sinna, kuhu süstal tunde tagasi sattus. Valus on. Käsi on valus see tähendab. Võib-olla miskit muud veel. Kindlasti midagi muud veel, aga mitte pinnal.


Mouths are open fed by tears and pain
Love is for sale in the street without the name
Another try out, dreams were faded
Lust for life can break your heart in two

Season changes love to hate
And just too little and much too late
It lasts forever and a day, today!

And much too late!


Ma ei oska ju nii nagu Merli. Sellepärast ma võtangi teistelt. Ja tegelikult ongi nii, et ma saan vist igast järgnevast laulust midagi, aga ma ju ei hakka...Oh ei.


safe and free
under the wings in the safest place
fly behind the stars
where the distance ends


...you left us without notice...

1 comment:

Merli Vajakas said...

ei oska ma midagi nagu. :S