27 April 2006

hey, are you dreaming?
hey, are you dead?

Nii armas oli täna Merliga vanu aegu meenutada. Heheh. Alates siis sellest albumist, mis tal koolis kaasas oli ning pärast söögipausil neid toredaid asju, nimetades paari, siis näiteks neljapäev ja Haapsalu. Nii lambist sõitu pole ma veel kunagi teinud vist. Välja arvata Paldiski, aga see oli ema ja autoga. Aga...tjah, Merli, vägev oli. Tahaks veel...rääkimata akustilistest lauludest. ;)

Ja siis ma veel avastan uut muusikat. Noh, jah, mitte uut, minu jaoks uut siis. No Big Silence. Vaikusest on küll asi kaugel jah. Veidi valjem kui vaikus. Hihi. Ja homme saab seda veidi valjemat kui vaikust ka. Jee!

Keegi käskis mul matet õppida. Üsna asjalik idee. Eriti pärast seda, kui ma ei osanud ee-d ega aa-d öelda selle peale, kui Martin küsis, mis teha sellise asjaga nagu cos3x. Keegi teab??

...and Hell is what you get!

2 comments:

Merli Vajakas said...

need on sellised mälestused, mis on vist ainult meil kahel :D

evelay said...

ja kui teistel ka midagi on, siis pole need kohe kindlasti nii toredad (A) :D