13 April 2006

Neljapäev.

Oojee...on täna neljapäev. Ehk siis mina istun kodus ja vaatan neti vahedusel (thank god for internet, eks) toredat üritust. Ehk kolm bändi ja järjest paremaks lähevad. Aga Hannele on see-eest päriselt bändi vaatamas. Brainstorm. Oh, oleks ka vaid seal. Ja teised...Ok, ma ei teagi, mida keegi teine teeb. Igatahes homme õhtul ma olen uuesti paar tunnikest siinsamas ekraani ees ja vaatan järgmist üritust. Haledus ruudus? No kes teab, kes teab. Muusika on muusika, eks?

Üleüldse, Poparena on tore. Mulle meenus, et just sealt ma korjasin üles Mötley Crüe, kui nende musa enne kellegi lavaletulekut mängiti. Huvitav, enne keda. Igatahes, aitäh.

Midagi asjalikku ka oli või? Aa, kahe kuu pärast ;D Ainult KAKS KUUD veel. See tähendab, et täpselt kahe kuu pärast, minuti pealt seisame me keset lauluväljakut, loodetavasti veel elus ja hingamas (ja midagi ka nägemas). Ha! Aga enne seda...Ma ei taha teada.

Rok rok

2 comments:

Hannele said...

SEE OLI NAGU SUPER :D

ja Whiskey in the Jari lasti muidu Kuuris ka...

ma loodan, et me hingame siis.. aga seda vaid ühes muusikaga.

evelay said...

me hingamegi siis vaid muusikat =)