28 April 2006

Täna tuleb vist päris mitu postitust. Oodake öist ka veel.
Igatahes. See läheb eelkõige Merlile ma pakun.
Ma panin üle väga pika aja playlisti sellise loo nagu Story of the Year - "Until the Day I Die". Tead, kui palju mälestusi see jälle pinnale tõi? Esiteks koolilaager - see öine pingilistumine ja kui mina esimest korda seda lugu kuulsin. Need esimesed kitarrikäigud. Hee. Ja pärast veel tagasisõit Pärnusse. Ning need hommikud, mil see mu pleieris oli ning ma kooli sõites umbes keset silda vaatasin jõele (siis mängis küll too teine lugu linnatuledest...mäluauk).
Siis veel (ma kordan end) too sõit Haapsallu. Bussis vist kuulasime midagi sinu pleierist. Okei, Haapsalu oli tükk maad varem, kuid siiski...Meelde tuli just see.
Nüüd tuli jälle laager meelde. 10. klassi algus. Annu - "Oh my god, oh my god, oooooh my gooooooood!" ;D
Ja lõpetuseks - ma avasin just meili peale tuleva horoskoobi, mille esimene lause kõlab nii: "You should take time to celebrate with friends today." Vahel lähevad need täppi kah. :D

"Until the day I die...I spill my heart for you..."

1 comment:

Merli Vajakas said...

oota...10. kl alguses annu ohmygod? mille peale? :P
aaa
darreni asi jah? :D
tuli meelde :D