26 April 2006

Ma püüan väga kokkuvõtlikult teha:

Katsekõne valmis umbes kell pool kaksteist täna hommikul.
Kaitsmine ise oli tore. Eriti see Kalle püüdlus minust mingi pilt saada. Nalja nabani. Pärast tegi ta ainult kaks-kolm pilti veel ja siis mitte ühtki enam. We're special. (A)
Edasi killukesi kaitsmiselt:
(komisjon naerab - Kalle vist tegi midagi jälle) "Ma saan aru, et meil on pikk päev ja pikk elu, aga läheme siis surmaennetega edasi." - Andres
Küsimusele, mida peaks tegema, et enne kõne pidamist närvilisust vähendada, vastas Ott: "Näiteks vee joomine. Aga seda peab kõvasti harjutama." - "Vee joomist?" (Andres)
Valter prostitutsiooni kupeldajate kasu teenimise peale: "See on hea äri."

Igati lõbus ja vahva oli see komisjon. Muidugi küsiti palju ja päris palju nokiti ka, kuid naljad tegi selle (vähemalt kuulaja jaoks) väga toredaks.

Ja edasi:
THE RASMUS tuleb Eestisse!!! 14.juuli Stroomi ranna festival. Paradise Beach Festival või mis-ta-ongi. Igatahes super ajastus, ma ütleks.

Pingeid (ehk ikka veel pisikest shokiseisundit viimase uudise tõttu) aitab maandada Bullet For My Valentine.
Kavas peaks olema matemaatika.

ps. Annu, ma toon sulle homme raha ka ära. *punastab*

4 comments:

Merli Vajakas said...

ossaaa...palju õnne sulle :D

evelay said...

aitäh, aitäh! :D eks ma igatsen neid siis...kus iganes ma tol hetkel ka siis ei viibiks euroopas.

Hannele said...

Mis raha?

evelay said...

ha! sa ei mäletagi enam. :D jäätise-krõpsu raha ning pildistamise ajal laenatud kah. be ready for some money money money