02 April 2006

Eile tahtsin mingeid mõtteid kirja panna, aga need on praeguseks enamuses ära ununenud. Tüüpiline, eks?

Igatahes jalutamas käisin koos pleieriga. Tore oli. Vähemalt pool teed ehk siis silla poole, tagasitulles puhus külm tuul näkku.
Kalureid oli jõel vist sadade kaupa. Istusin seal parvedena, üksikult, kahekesi, istusid ja ootasid ja äkki külmetasid ka. Muidugi külmetasid, tuul pidi jõel veelgi hullem olema ju.
Siis ma mõtlesin, et kui kerge oleks lihtsalt jääle astuda ja keset jõge minna ning lihtsalt niisama vee alla vajuda. Ja ongi kõik.
Siis ma avastasin, et kõik on kuidagi jube hall. Jõejää oli hall, taevas oli hall, puuoksad olid hallid, teegi jalge all tumehall, välja arvatud need kohad, mis veel lume ja jääga kaetud olid. Mustad puutüved ja varesed, kahtlast rohekat värvi vesi tee kõrval kraavis ning midagi kollakat kraavipervel eraldusidki ainult hallist. Kajakad kriiskasid jõe kohal.
Ots ringi ja koju tagasi. Külm tuul otse näkku nagu karistuseks. Äkki oligi?
Ma mõtlesin, et kui ta laulis: "I'm born a rebel with the neck in the noose," siis kas ta teadis või aimas ette või...

Oh vahet pole. Neid mõtteid lendas nii palju peast läbi, et üldse ei mäleta enam. Mingil hetkel alles minnes ma küsisin endalt, kui mitu korda ma veel niimoodi saan sinna jalutama minna. Mõne ehk veel saab.

"Arukas blondiin" on eriti vahva film. :D
Ja siis ma mõtlesin veel, et peaks sellegi bloginduse ära lõpetama...

8 comments:

Merli Vajakas said...

miks sa selle ära peaksid lõpetama?

kui ma Tartust Pärnu poole sõitsin (suured kõrvaklapid peas, Queen käis), siis mõtlesin, millised mu matused võiksid olla. Masendav kas pole. Miskipärast kujutasin end ette Helenana... Ja siis mõtlesin...aga kui ma elan vanaks, siis ma ei sobi Helenaks ju. Miks ma siis ennast temana ette kujutan? Nagu ei tahaks ju...noorena surra või nii...aga...mnjh...juhtub...

Hannele said...

Ää.. te olete nii morbiidsed. Okei.. tjah. Ma ka. Aga siiski.


Böö.

Merli Vajakas said...

hah.
no näed siis. me pole ainukesed. peaksime morbiidsete eitede klubi tegema. MEK :D ja siis lisame a ka lõppu, et oleks kergem hääldada...MEKA :P hahaa...ja see tähendaks siis morbiidsete eitede klubi assotsiatsioon :P:P:P

Hannele said...

Mh-mh, ja siis teeme juba MEKA blogi ka (mitte M.E.K.A, mis läks tasapisi hingusele)

evelay said...

kas MEKA on siis VÜTKi allorganisatsioon, selle kõrval elutseb assotsiatsioon või mis?

Hannele said...

Allorganisatsioon, sest vaata - kui sa ikka väga vütkitsed, siis muutud mekiks kätte ära.

evelay said...

mm...hea point. ma hakkan nüüd kasutama blogis allkirja morbiidne eit nr...
aitäh ideede eest :D
MEKA power

Merli Vajakas said...

mis nr meil siis on?
Eveli nr 1?
Mina nr 2 ja Annu nr 3?

deem...ma vütkitsen ka ikkagi liiga palju :D