21 April 2006

Kõll-kõll, kõll-kõll.
"Jaa?"
"Tsau, kuule, sul on homme kirjand, eks?"
"No on. Mis siis?"
"Sa tahad magada ka, eks?"
"Häh?"
"Sa tahad enne kirjandit korralikult magada ka ju?"
"No tahaks küll jah."
"Aa. Ma tahtsin väikest filmikat teha jälle, et...saad sa magada siis või?"
"Kes see seal taha itsitab? Pole vaja itsitada."
"Riks. Aga saad siis?"
"Saan ikka jah, vabalt võib teha."

Väike tolmuimeja-otsimise-paanika, tuba vähemalt neist rullidest puhas. Ja nüüd ma saangi näidata, kuidas primad lõpukirjandiks kohe absoluutselt ei istu eelneval õhtul ninad raamatutes ja meeltult tsitaate pähe õppimas. Tsillata tuleb ka ju ikka, onju, nii et pärast ajast kahju ei hakka, eksju? Homme pitsasse?

4 comments:

Hannele said...

Sul on ka rullid kodus? Lahe, mul ka (vt mu blogi).

Ja pitsasse lähme, Stef on juba nii kuulus, et sattus isegi Ärapanijasse. Voh!

Merli Vajakas said...

sattus ärapanijasse ka?

evelay said...

miks ta sinna sattus? o.O jummel, asi ei tõota head. vist

Hannele said...

Sattus seoses Viisitammega ikka (ja-jah, too, kes mul kätt surus, teate ju küll). Umbes midagi sellist, et elanikud peavad nüüd Pärnust välja rändama ja siis mis küll saab Steffanist ja muudest asutustest. Ma täpselt ei mäleta, aga see oli vist viimases v eelviimases Ärapanijas.